به نیاز کارخانه خوش آمدید

کمپانی بری موفق می شود با چینی ها قرارداد امضا کند .

کمپانی بری دو قرارداد با کمپانی های مستقر در شانگهای  چین امضا کرده است تا بستنی های ارگانیک خود را بفروش برساند . 
اولین معامله یک قرارداد یک ساله است که با لی فنگ، خورده فروش چینی بسته شده است . وی به چندین سوپرمارکت بستنی می فروشد . او برنامه دارد به 200 سوپرمارکت در سراسر شانگهای بستنی بفروشد . 
دومین معامله یک قرارداد با برند قنادی گیفت است که در سراسر کشور صاحب 700 سوپرمارکت می باشد . 
صاحبان کمپانی بری ، رابرت و شانن آتن مزرعه بلوبری خود را در سال 2001 خریداری کردند و آن رو به یک کمپانی با ارزش ده میلیون دلاری تبدیل کرده اند . آن ها در سال گذشته 100 تن بلوبری یخ زده به فروش رساندند . بیشتر محصول کمپانی در داخل نیوزلند مصرف می شود و همین طور تامین 850 سوپر مارکت در سراسر استرالیا بر عهده آنان است . افزایش فروش سالانه آن ها هر سال 45 درصد بوده است .
رابرت آتن همیشه تمایل بیشتری به فروش بستنی ارگانیک و استفاده از بستنی تازه نسبت به بلوبری یخ شده داشته است . به همین دلیل وی چین را هدف قرار داده است تا محصول جدید خود را به فروش برساند و برخلاف گفته ی خیلی از کمپانی های دیگر که معتقد اند فروش در بازار چین بسیار سخت و شکننده است ، او معتقد است پتانسیل خوبی می تواند باشد .
او برای حفظ کار خود با تیم های مختلف فروش همکاری می کند زیرا آنان معتقدند شما میتوانید صاحب برند خوب و محصول با کیفیتی باشید اما نگه داشتن محصول در صدر بازار نیاز به هدف گیری جداگانه دارد که قرار است ما این کار را انجام دهیم .
 
 
alt