به نیاز کارخانه خوش آمدید

رژیم بستنی : چه طوری باید انجام شود و آیا مفید است ؟

برخی از فواید رژیم بستی عبارت اند از : کاهش علائم پیشاقاعدگی ، کمک جهت کاهش وزن ، کاهش احتمال ابتلا به سرطان کولون و پایین آوردن فشار خون .
آقای مکورد که یک متخصص تغذیه است در کتاب خود مردم را تشویق می کند که روزانه خوردن بستنی را در رژیم خود وارد کنند به شرطی که به طور همزمان رژیم غذایی سالمی داشته باشند .
آقای مکورد معتقد است وارد کردن بستنی در رژیم غذایی روزانه باعث می شود فرد کمتر حس گرسنگی و کمبود غذا در خود حس کند زمانی که با رژیم غذایی خود کمتر از حدی که به آن عادت دارد غذا می خورد ،  از آن جهت که این خوراکی لبنی خوشمزه مقدار بالایی کلسیم در خود دارد.
یک مطالعه تحقیقاتی در 2016 نشان داد که افزایش استفاده از محصولات لبنی به خصوص بستنی در رژیم غذایی زنان میان سال و سال خورده باعث می شود یک وزن مناسبی را حفظ کنند .
با این حال ، جدا از فواید این رژیم ، برخی مضرات در یک سری تحقیقات نیز ذکر شده است از قبیل عدم توانایی در کنترل وزن در طولانی مدت ، افزایش احتمال ابتلا به بیماری های مزمن و کاهش توانایی های ورزشی فرد .
مهم ترین نکته دنبال کردن یک رژیم غذایی مغذی است در حالی که در زمان های مختلف به خود اجازه لذت بردن از خوراکی های مختلف را بدهیم.
رژیم غذایی با بستنی