به نیاز کارخانه خوش آمدید

"با خودت هم مهربان باش"

 

alt

برند سینره در کمپین جدیدش از دغدغه ای می گوید که بسیاری از مخاطبان این روزها با آن مواجه هستند. سینره در کمپین جدیدش بانوان که گروه مخاطبان اصلی این برند هستند را هدف قرار داده و پیامی اجتماعی به آنها ارسال کرده است. ام بی ای نیوز با "پرهام آذرشیب مدیر برند سینره" به گفتگو نشسته تا درباره‌ی کمپین " در دل روزمرگی ها با خودت مهربان باش" که توسط شرکت تبلیغاتی مات اجرایی شده، بیشتر بداند. 

 

برند محبوب مصرف کنندگان

"پرهام آذرشیب مدیر برند سینره" درباه اهداف انتشار ویدیویی با شعار " با خودت هم مهربان باش" گفت: سینره به عنوان اولین برند ایرانی، 15 سال است که محصولاتی گیاهی در حوزه آرایشی و بهداشتی به بازار ارائه می‌دهد. در تمامی این 15 سال طبق تحقیقات بازار و نظرسنجی ها، برند سینره نزد مشتریان محبوبیت خاصی داشته است.بیشترین مخاطبان سینره را بانوان شکل می دهند وحال بعد از سالها فعالیت، برند سینره طبق نظرسنجی سال گذشته و اعلام نتایج در سال 96، به عنوان برند محبوب مصرف کنندگان در 2حوزه کرم های مراقبت از مو و پوست انتخاب شده است. بنابراین؛ سینره تصمیم گرفت که پیامی را برای گروه هدفش ارسال کند. پیامی که تجاری نباشد و رویکردی عاطفی و انسانی داشته باشد. پیامی که از دغدغه ای آشنا و فراموش شده از طرف مخاطبان برند سینره نشات گرفته است. در این پیام که در قالب کمپینی تعریف شده، برند سینره از مخاطبانش می‌خواهد که با خودشان هم مهربان باشند. مخاطبان اصلی سینره در این کمپین کسانی بودند که همیشه مراقب دیگران هستند و گاهی خودشان را در روزمرگی ها فراموش می کنند. 

آذرشیب گفت: برای این کمپین هشت ویدیو طراحی و ساخته شده که یکی از ویدیوها اصلی و حامل پیام کلی برند است. هفت ویدیو بعدی مکمل ویدیوی اصلی و هر هفته در شبکه های اجتماعی منتشر خواهند شد. در ویدیوهای مکمل، افرادی از گروه های مختلف جامعه در مقابل دوربین قرار گرفته و درباره اینکه چرا با خود مهربان نبوده اند، به مخاطبان می‌گویند. در انتها؛ این افراد درباره تصمیم خود برای آینده و تغییر رویه شان می‌گویند. در راستای این ویدیوها پست های دیگری نیز در شبکه های اجتماعی منتشر خواهد شد. پست های که سرنخ هایی را در جهت بهبود روند زندگی به مخاطبان می‌دهند. به نوعی با انتشار چنین محتواهایی، سینره الگوی رفتاری برای مخاطبان طراحی می‌کند. در ادامه از مخاطبان درخواست شده دوستان و یا کسانی که به نظرشان 
آنها نیز با خودشان مهربان نیستند را دعوت به دیدن ویدیوها و پست ها کنند. برند سینره به قید قرعه هر هفته به تعدادی از مخاطبان جوایزی را اهدا خواهد کرد. 
علل ماندگاری دربازار 
مدیر برند سینره درباره علل طراحی کمپین برای شبکه های اجتماعی گفت: طبق تحقیقات به عمل آمده، این روزها گروه مخاطبان سینره ساعتی را در شبکه های اجتماعی صرف می‌کنند. بنابراین این شبکه ها مهترین مکان برای ارائه پیام به مخاطبمان بودند. علاوه براین، نتایج کمپین در شبکه اجتماعی آسان تر قابل رصد کردن هستند و هزینه های چنین کمپینی به مراتب کمتر از مابقی رسانه ها خواهد بود. آذرشیب درباره گروه سنی مورد نظر در کمپین گفت: گروه سنی 20 تا 40 سال هدف اصلی برند، برای این کمپین بوده است. گروه سنی که دغدغه های فکری برای آنها ایجاد و وارد روزمرگی ها شده اند. در واقع پیام دقیقا برای چنین افرادی طراحی شده و آنها با دیدن ویدیوها راحت قادر به همزادپنداری هستند. آذرشیب در پاسخ به این سئوال؛ آیا برند سینره در راستای این کمپین، فعالیتهایی را درحوزه مسئولیت اجتماعی اجرایی خواهد کرد، گفت: برند سینره؛ سالهاست در راستای مسئولیت اجتماعی خود فعالیت های خیریه ای انجام می دهد و به موسسات مختلفی در این زمینه کمک می کند. همچنین برند سینره، کمپین روبان صورتی را در راستای آگاهی بخشی درباره سرطان سینه در زنان را نیز اجرایی کرده است. برند در ادامه؛ فعالیت های مختلف دیگری را نیز در حوزه مسئولیت اجتماعی در دست برنامه ریزی و طراحی دارد. برنامه های آینده برند، در راستای گروه مخاطبش اجرایی خواهد شد. برند سینره در حال حاضر به جایگاهی رسیده که در قبال مخاطبانش احساس مسئولیت می کند و بازتاب چنین احساسی در کمپین های مختلف نمود پیدا خواهد کرد. مدیر برند سینره درباره بازخوردهای بدست آمده تا زمان این گفتگو گفت: در همین مدت کوتاه از انتشار ویدیو، بازدید قابل توجه ای از آن شده است. بازدیدی که کمی دور از انتظار گروه ما نیز بود. ویدیو به سرعت در حال وایرال شدن در فضای مجازی ست و با این روند به نظر با کمپین موفقی روبرو خواهیم بود. آذرشیب در پایان افزود: برندها موجودات زنده ای هستند که علاوه بر فعالیت های تجاری، در قبال جامعه ای که درآن زندگی می کنند مسئول هستند. این مسئولیت در قالب حرکتی های اجتماعی نمود پیدا کرده و از این طریق مخاطبان ارتباط بهتری با برندشان برقرار کرده و کم کم آن را به عنوان یک دوست صمیمی می پذیرند و به آن حس وفاداری پیدا می کنند. برندها فقط از این طریق در ذهن مخاطبان و در بازار ماندگار خواهند شد. 
mbanews.ir-نرگس فرجي
شنبه 13 آبان 1396