به نیاز کارخانه خوش آمدید

سکه‌هایی که کروز خرج خبرنگاران کرد

به گزارش دولت بهار به نقل از فارس، پس از خرید سهام گروه بهمن توسط شرکت ویسمن موتور( که اعضای هیأت مدیره آن همان اعضای هیأت مدیره کروز هستند) و تلاش برای ایجاد انحصار در صنعت خودروسازی، مدیران شرکت کروز فعالیت خود را برای همسو کردن جو رسانه‌ای افزایش داده و در این زمینه مبالغ هنگفتی را هزینه می کنند.

در کنار ارتباطی که کروز با برخی فعالان رسانه‌ای گرفته است، شب گذشته در ضیافت افطاری با حضور برخی خبرنگاران برگزار شد و در این مراسم به هر کدام از خبرنگاران یک نیم سکه و یک ربع سکه بهار آزادی هدیه داده شده است.

این اقدامات در حالی اتفاق می‌افتد که کروز تمام تلاش خود را برای افزایش حضور در شرکت‌های خودروسازی به کار گرفته و برنامه‌ریزی دقیقی برای مالکیت ایران خودرو و سایپا انجام داده است.

تحرکات کروز در حالی صورت می‌گیرد که عده‌ای به پشتوانه این تحرکات با ضعیف جلوه دادن شرکت‌های خودروساز به دنبال تصاحب آنها و افزایش سهم خود در بازار آشفته خودرو ایران هستند . اقدامی که بوی انحصار و تبعات وحشتناک آن را می‌دهد و در این میان کنترل و نظارت دستگاه‌های مسئول می‌تواند مانع از آسیب دیدن بیشتر صنعت خودرو کشور شود.

تهیه و تنظیم:نیازکارخانه